Ronja Grahn

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Ronja Grahn - 18 augusti 2010 19:16

Snart, snart så slutar nog Emma jobba.

Gu förbannat så tröttsammt det är att bara sitta och vänta.

Har varit ut med hundarna för nån timme sen.

 

Tror jag ska ta och diska åt henne, sen låna hennes plattång. Nå måste man ju fördriva tiden med.

Sen så har hennes hundar eller nån av dom pissat på mattan, men det får hon allt ta reda på själv ;)

 

Nä.

Ha en trevlig kväll alla läsare!

 

Puss & Kram

Av Ronja Grahn - 18 augusti 2010 16:27

Tar tillbaka det där om att det inte var varmt ute.

Tror det är varmaste dagen på länge.

 

La mig ute på balkongen och sola, råka somna och vakna full i svett. Äckligt som fan. Snörde kläderna i tvätten och bytte om till bikini så la jag mig där och vila en timme till.

 

NU blir det en snabb DUCSH, sen fara och ge små hundarna mat. :)

Av Ronja Grahn - 18 augusti 2010 11:12


Tur
Kanske inte allting går din väg, men det blir en lyckad dag. Du får en inbjudan.
Hälsa
Du kan komma att önska att du mådde bättre än vad du gör idag. Att må dåligt var inte vad du planerat direkt, nu när du har mycket att göra.
Ekonomi
Din ekonomi är litet svajig men pengar är kanske inte det som du oroar dig över idag.
Arbete
Idag är det extra viktigt att ha ett gott humör på jobbet. Du kommer att förstå varför.
Kärlek
Detta är en gynnsam vecka för nya förälskelser, fast flera hinder tycks resa sig mot en utflykt eller en utekväll.
Relationer
I dina tankar finns just nu vänner som finns på annan ort. Kanske planerar du ett sammanträffande inom en snar framtid.

Av Ronja Grahn - 18 augusti 2010 10:53

Vädret är fint även idag, men inte så värst varmt.

Sov hos Emma inatt, så kom nyss hem. Men ska snart tillbaka. Är hundvakt idag, så ska ta en promenad.

 

Känner mig dock inte så frisk idag, vakna och hade ont i huvet, mådde illa och var hur trött som helst.

Men det ignorerar jag!

Jag är inte sjuk, inte just nu.

 

Drömde om en björn inatt, vilket jag har gjort mycket på senaste tiden. Förstår icket varför. Tror jag ska ta och bläddra lite i min bok vid namn "Lär dig förstå dina drömmar" :p

 

Nä, först så ska jag då ta och byta kläder. Jag fryser!

Ovido - Quiz & Flashcards