Ronja Grahn

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Ronja Grahn - 16 augusti 2010 23:45

          


Lite bilder med nya kameran, mer kommer en annan dag. :)

Av Ronja Grahn - 16 augusti 2010 22:13

Vart lite tid till att blogga idag, steg upp vid elva halv tolv nån gång.


11:46 FICK JAG MITT EFTERLÄNGTADE SMS!


Ja, paketet kom idag.

Gissa om jag vart nå glad. Min fina kamera. :)


Så nu äger man en fin systemkamera också, mycket lycklig. :)


Är i Granbo just nu, har varit ute nyss och fotat, lägger kanske upp nå ikväll om jag orkar.



Av Ronja Grahn - 16 augusti 2010 00:55

Kom just in från en kvälls/natt promenad, va härligt med lite frisk luft.


Idag blev det skogspromenad i fina vädret, med fika paus vid sjön. Riktigt mysigt. Har sett film ikväll, Änglavakt den va faktiskt riktigt bra. Djup och tänkvärd.


Jag tror på ödet, jag tror saker som händer har en mening. Helt omöjligt att allt bara kan vara en slump.

Nej, nog finns det en mening med allt som händer och sker!



Nu ska jag sätta igång en ny film. :)


Och imorgon hoppas jag på ett sms, med text att jag kan hämta ut mitt paket.

Det måste bara komma imorgon!

Ovido - Quiz & Flashcards