Ronja Grahn

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Ronja Grahn - 23 augusti 2010 23:49

IsaLisa var verkligen inte sugen på att gå ut så vi skippa de det.

"Kom Isa, så går vi ut en sväng" Sa jag. Då reser hon sig upp går och lägger sig i sin hundsäng och snarkar på några minuter.


Hmm..


Nåja, jag har ju gått tidigare ikväll.


Nu ska jag ställa väckaren sen sätta igång en film. Så får ögonen slockna när dom vill.

Vilket inte lär ta länge.

Tänka sig att jag är i säng före tolv, nog gör jag det ju bra. Heh!


Godnatt!

Av Ronja Grahn - 23 augusti 2010 22:52

Sitter och ler lite åt mig själv, nog är man ju ganska rolig ändå. Ibland.

Hehe!

Har sett halva fångarna på fortet och Time out och en massa reklam.

Roligt att Fångarna på fortet har börjat om, det var ju ett bra tag sen man såg sist.

Nu ska jag ta en kvällspromis med Isa, sen krypa till sängs och sova. :)

Trots att jag sov ikväll två timmar känner jag mig för jävla trött.

Bf1

Av Ronja Grahn - 23 augusti 2010 20:44

Har varit en mycket bra dag. Så mycket speciellt har vi väl inte gjort men. Mest bara fått mycket information.

Började med information i hemklassrum, sen information i aulan sen fika i matsalen, sen information i hemklassrummet + att vi gick en rundvandring i skolan. Sen lunch, och efter lunch så var det mer rundvandring. Och lära känna "lek".

Så slutade vi 15.10


Vi är 15 stycken i klassen tror jag. Ganska lagomt.


Vet faktiskt inte ens om jag nämt vad jag går?

Iallfall så.. Barn & Fritid.


Men gissa om jag var nå trött då jag kom hem, somna och sov ungefär 2 timmar.

Men det är väl så det ska vara. Trött om kvällarna alltså. Det var länge sen man var. Haha.


Kom just hem från en promenad med Isa till Ica, vi va och köpte lite Godis. Va ute efter mina polly som jag längtat efter sen i Lördags men inte fan fanns dom inte.

Men såg då min favvo (i choklad väg) Marabou kokos!

Det är verkligen inte ofta jag blir sugen på choklad. Men vips så händer det.


Nåja, iallfall. Nu ska jag inta soffläge och hoppas på att det är nå bra på tv ikväll.


Ha det gött!

Av Ronja Grahn - 23 augusti 2010 07:04

Gick faktiskt mycket bättre än vad jag trodde att stiga upp nu på morgonen. Men eftersom jag väntat mig det värsta i allt så hade jag ju självklart räknat med att försova mig. Men inte! Klockan ringde 06.30 och jag var uppe 06.32

 

Har hunnit duschat,torka håret och fått på mig hälften av kläderna.

Nu blir det frukost sen ta tag i allt annat som ska göras.

 

Tänka sig att man sitter på skolan om en timme.

 

Nervös? Faktiskt!

 

Ha en bra dag, så skriver jag nog ikväll!

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards