Ronja Grahn

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Ronja Grahn - 24 augusti 2010 19:43

Andra dagen på skolan avklarad och det har varit en mycket bra dag.

På förmiddagen så hade vi bara "lekar" och diskussioner med klassen, ännu mera lära känna grejs och sånt. Men det var kul.

Sen då efter lunch så gick vi tillsammans med Bf 2 och Bf 3 till Lillberget och hade "lekar" och namn grejs med dom också. Så vi fick lära känna dom mera.

Sen sluta vi, tror klockan var halv tre.

Måste berätta en sak, att gå upp för lill berget. Upp för backen i skogen va förjävla jobbig. Om man ändå hade kunna få gå efter vägen.

Haha. Ja. Nu vet ni då det! Men ni kan ju alltid prova.

 

Va så övertrött före middagen att jag trodde jag skulle somna sittandes. Men var envist bestämmd över att jag inte skulle sova nå före jag ska gå och lägga mig ikväll. Tänkte då att jag kan ju göra en tidig kväll.

Men då vill Emma sesas efter nio, så tidig kväll blir det ju inte.

Nåja, någolunda i tid ska jag väl förhoppningvis komma i säng.

 

Har planerat in en joggingtur före skolan imorgon, får se hur det kommer gå då.

 

Nu ska jag se fångarna på fortet, med nåra polly-sar som jag råkade köpa.

 

TjingTjing!

Av Ronja Grahn - 24 augusti 2010 07:42

Det går då bara segare och segare att ta sig upp, sitter ganska stilla. Vet inte vars jag ska börja riktigt. Vill bara rammla bakåt i sängen igen och somna om.

Så trött är jag.

 

Menmen.. har väl inte så stort val, på med nå kläder, göra något åt håret sen blir det frukost.

Börjar 09.00 idag.

Lära känna "lekar" med 2:orna och 3:orna idag. Kul. Hm.

Ovido - Quiz & Flashcards