Ronja Grahn

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Ronja Grahn - 14 augusti 2010 20:42

Sitter och ser Sommarkrysset just nu, men de va då inge bra. Dåliga artister idag. Dock så är det ju lite små roligt att sitta och titta på karusellerna i bakrunden så kan man stolt tänka att där satt man.. hehe.

 

Ska om ett tag hoppa i duschen, vilket jag ser frammemot.

Känner mig lite smutsig, har ju faktiskt vart duktig och städat idag.

 

Diskat, dammsugi, dammtorkat, bytt gardiner och satt upp en ny hylla.

Har man också hunnit med! 

 

Visst är man ju duktig :)

Av Ronja Grahn - 14 augusti 2010 15:26

Har lite svårt för att sova, även fast jag är överdrivet trött. Har sovit nån timme till, resten bara vilat.

Vädret är lite hit och dit, ena stunden regnar det nästa tittar solen fram, sen blåser det.. osv.

Men det är okej, då det blev en sån här slö dag. :)


Håller på att ladda ner en film, What happens in Vegas. Har sett den förr en gång för ganska länge sen. Men det enda jag kom ihåg då var att jag tyckte den var himla bra. :)


Kanske man får tid att se den ikväll då.


Nu ska jag lägga mig och läsa en stund.

Tjiiing!

Av Ronja Grahn - 14 augusti 2010 10:32

Filmen jag såg igår/i natt tycker jag faktiskt var helt okej, som man bäddar.. heter den.

Senare så vart det ännu mer film och mys.  Lovely!

 

Knappt att man sovit något, nån timme nu på morgonen bara.

Men vad gör det? LIVET LEKER!

 

  

 

 

Nu blir det frukost för min del. :)

Av Ronja Grahn - 14 augusti 2010 01:21

3 minuter, 29 sekunder



Snart, snart film. ..  :)

Av Ronja Grahn - 14 augusti 2010 01:11

Ja hm.. Hur lyckas man.

Hade sen tidigare laddat ner en film, tänkte passande att se den. Men på något sätt har jag lyckats ladda ner endast halva filmen, så den sluta ju mitt i.

Inte kul, har tänkt se hela. Så nu håller jag på göra om det, med andra halvan denna gång.

Typiskt jag, nåja. Bara vänta en stund så ska det snart gå se vidare. Om du allting går som jag vill.



Som man bäddar...

Ovido - Quiz & Flashcards