Ronja Grahn

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Ronja Grahn - 22 augusti 2010 23:55

Kom just in från en kvälls promenad med Isa, mycket härligt. Men hemskt mörkt. Inte kul när man är mörkrädd. Men väljer man rätt väg och hammnar under gatolyserna så går det bra! :)

 

Har varit en sväng till Granbo idag, och hunnit hälsa på kusinerna också.

 

Nu ska jag plocka ihop lite här, och krypa ner under täcket så man orkar upp imorgon. Ju mer klockan har blivit ikväll ju mer nervös har jag blivit.

Hua, hoppas det kommer gå bra!

 

Godnatt på er :)

Av Ronja Grahn - 22 augusti 2010 12:17

Tidigt imorse så vakna jag med tårar i ögonen, varför? Jo , jag drömde visst att min kamera gick sönder. Haha. Ja så kan det gå.

Men efter att ha säkrats sig om att den var hel fortfarande så somna jag om och sov gott fram till elva - halv tolv nån gång.

Har varit upp en sväng, ätit frukost och så.

Nu ligger jag i sängen igen, mest lockande det är ju skit väder ute.

Och jag är trött. Vart grymt sent igår.


Förstå ändå att skolan börjar om några timmar bara, vars fan har sommarlovet tagit vägen?

Vet inte riktigt vad jag ska säga, självklart vill man ju vara ledig. Men samtidigt måste jag vara ärlig och säga att jag längtar.

Just nu dom senaste dagarna har man ju som bara stigit upp och väntat på att man ska få gå och lägga sig igen.

Ska på något vis bli skönt att komma tillbaka till "verkligheten".

Gå efter ett schema. Och vara trött om kvällarna.


Blir nog super bra, men lite nervöst måste jag ju också säga att det är. Känner lixom 4 stycken i klassen? Och Mentorn har jag bara sett på 30 meters avstånd.


Nåja nu ska jag sluta grubbla.

In en sväng på facebook, sen upp och hoppa.

Funderar på att fara en sväng till Granbo idag. :)

Ovido - Quiz & Flashcards