Ronja Grahn

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Ronja Grahn - 25 augusti 2010 19:36

Satt och kolla på min egen blogg lite grann, och ska jag vara ärlig så förstår inte jag att så många som läser orkar läsa.

Det är ju bara en massa tråkig text om så gott som "ingenting"

Så nog blev man ju förvånad att så pass många ändå har frågat efter lösenordet. 

Det är kul!

 

Men ska skärpa mig,  ska ta och lägga in mer bilder och sånt i inläggen. Sånt är väl en aning roligare än bara en massa text hela tiden.

För det är inte så att jag har bild brist, beror nog bara på att jag ligger på lat sidan.

 

Nä, nu ska jag alldels strax ta och mysa ner i sängen till Fångarna på fortet.

 

Längtar så efter att få sova:)

 

  

Av Ronja Grahn - 25 augusti 2010 15:50

Är så förbannat trött att jag knappt vet var jag ska ta vägen.

Falla in i sömn som jag skulle kunna göra på 2 sek, vill jag inte. För då somnar jag inte ikväll. Ska försöka hålla mig vaken till åtta, då ska jag krypa ner under täcket och se fångarna på fortet tills jag slocknar.

Om nu inget annat förstör mina planer vill säga.

Men förhoppningvis, låter sjukt lockande.

Skulle kunna gå och lägga mig redan nu, men då kommer jag vakna innan kvällen är slut och vara pigg.

Bättre vänta en stund.


Dagen har varit bra, som tur är så började vi 09.00 idag. Vilket jag egentligen visste innerst inne. Men va tveksam iallafall. Lite dåligt självförtroende kanske. Idag har vi skrivit brev till oss själva, som vi ska få igen på student dagen. Spännande:) hehe. Såna där saker brukar vara roligt, det är som att gå tillbaka 1 år på sin egen blogg och läsa vad man skrev då. ¨

Skita skoj ju:)

Sen har vi börjat med första kursen, Arbetssätt och lärande.

Very good!

Slutade ca. halv tre idag.


Nu ska jag ställa mig och diska innan jag somnar jävlat här och nu.

Sen kanske man skulle ha hett sig ut och fotografera lite granna.

Av Ronja Grahn - 25 augusti 2010 08:28

Måste ju varit ganska snabb, sitter nu bara och väntar på att klockan ska gå.

Fy fan så ont det gör i magen att vara minsta osäker, även om jag är så gott som är säker att jag börjar 09.00 Så sitter jag bara och är beredd på att jag är försenad.

Försöker att berätta för mig själv att Mattias skrev 09.00 på tavlan, men jag kan inte ta in det. Förstår icket.


Nu ska jag försöka ge mig.

Men det är inte så lätt.


Om klockan ändå kunde gå lite fortare.


Ska he igång nå musik nu, så jag förhoppningsvis blir på lite bättre humör.

Av Ronja Grahn - 25 augusti 2010 07:59

Kom nyss hem från Emma, sov där inatt.

 

Är för jävla trött och verkligen inte på bra humör.

Men det är väl bara ta och göra sig redo för tredje dagen på skolan nu då.

Börjar 09.00, tror jag är 99% säker på det. Men den där 1% som är över bildar en stor klump i magen.

För komma försent 40 minuter tredje dagen, hur skulle det kännas?

Men jag tror fan att han skrev 09.00

Jag kan inte minnas något annat.

 

Måtte nu bara jag ha rätt, annars går jag ju under.

 

Nä, bara börja att göra det bästa av dagen nu.

 

Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards