Ronja Grahn

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2010

Systemkameran eller Datorn..... ?!

Av Ronja Grahn - 6 augusti 2010 00:24

Som jag sa så sov jag på saken, drömde om den fina systemkameran, och hela dagen har jag gått och funderat på detta beslutet.

Systemkameran eller Datorn


Visst är det ju svårt, grymt svårt.

Men tänker såhär..


Visst mamma tycker ju att jag använder den här datorn (hennes) alldeles för mycket, tror knappt hon suttit vid datorn en enda gång i sommar, syster kollar ungefär 1 - 2 gånger i veckan.

Och jag då, typ ..hm... Men det är ju alltid nå man vill kolla upp.

Men nåja iallafall.

Skulle det då hända nå med denna dator vem skulle få fan för det? Jo jag.

Så en egen dator som hela tiden kan stå på mitt rum skulle ju inte vara dumt!


Men då har jag ju en viss kärlek till fotografering. Min lilla digitalkamera har varit en trogen vän och hållt och följt med mig många år nu. (2-3 kanske?)

Men märks att den gjort sitt, vissa knappar och funktioner har helt gett upp.

Vilket är jobbigt.

Och jag har alltid velat ha nå bättre.


Därför tror jag det smartaste är att först köpa en systemkamera efter som dator finns, och jag kommer ändå kunna kolla det jag vill kolla. Vad nu än mamma säger. Men börjar jag spara till en dator dierkt där efter så kommer det nog ändå inte ta så himla länge.

Haha. . Oj så jag babblar och funderar.

Men det får ni ta.


Nu ska jag återgå till facebook en stund.



Kan jag sova? Nix

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 14:24

Precis 3 år, 2015(16) inlägg med 801 bilder och 363 kommentarer senare.. så avslutar jag nu denna blogg. Måste erkänna att det tar emot lite då jag gillar att ha allt i ett så att säga.. men det löser sig nog, får på något vis knyta ihop bloggarna ...

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 11:30

Hua, så kallt det är ute idag.. dock så blir luften himla frisk och härlig. Klär man sig rätt så är det väl helt okej! Har varit och gjort synundersökning på morgon, sen ätit frukost. Ska med Nils hem till han en sväng så han får packa.. sen så f...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 21:34

Har kommit hem från Skellefteå och hunnit med både packa upp, städa rummet, städa åt hamstrarna, duschat och fikat. Är helt slut nu, men har haft en kanon dag.. ska man shoppa så ska man shoppa i Skellefteå helt klart. Är alltid så himla nöjd då jag ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 08:00

..Ska försöka lämna sängen så jag hinner göra mig klar innan vi ska fara, bär om en stund av till Skellefteå.. guuu såååå hääär ska shoppas!   Ha en bra dag! ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 00:49

Hoppar i säng och laddar för morgondagens äventyr!! :)   Godnatt! ...

Ovido - Quiz & Flashcards