Ronja Grahn

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2010

Ändrade planer . . .

Av Ronja Grahn - 8 augusti 2010 14:45

Ändrade mina dags planer igår, cyklade till Granbo och var där till halv sju ungefär. Busa lite med kusinerna och bara hade det bra i ute i fina vädret.

 

Sen på kvällen vart det också ändrade planer, dock inte något jag bestämmde.

Började må riktigt jävla illa, och fick nån sån enorm huvudvärk att jag bara ville försvinna. Tålde inte ens de minsta lilla ljus, frös som en hund och kunde knappt gå, benen bara ville vika sig. Det var hemskt!

 

Men . .vaknade mitt på dagen idag och mådde bra, så jävla typiskt. Nog är jag ju glad att det är över och att jag får vara människa idag men varför ska sånt där inträffa då en Lördag kväll innan man ska till Luleå?

 

Va ju bara stanna hemma, fan så surt!

 

Nåja, nästa år är ett nytt år! Eller vad man nu ska säga.

Idag regnar det, men trots det ska jag ta mig ut och se på systers match 16.00

 

Till dess ska jag nog ta och läsa lite grann, läste ut bok 16 imorse, woppwopp. Dags att börja på 17 nu, spännande!! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 14:24

Precis 3 år, 2015(16) inlägg med 801 bilder och 363 kommentarer senare.. så avslutar jag nu denna blogg. Måste erkänna att det tar emot lite då jag gillar att ha allt i ett så att säga.. men det löser sig nog, får på något vis knyta ihop bloggarna ...

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 11:30

Hua, så kallt det är ute idag.. dock så blir luften himla frisk och härlig. Klär man sig rätt så är det väl helt okej! Har varit och gjort synundersökning på morgon, sen ätit frukost. Ska med Nils hem till han en sväng så han får packa.. sen så f...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 21:34

Har kommit hem från Skellefteå och hunnit med både packa upp, städa rummet, städa åt hamstrarna, duschat och fikat. Är helt slut nu, men har haft en kanon dag.. ska man shoppa så ska man shoppa i Skellefteå helt klart. Är alltid så himla nöjd då jag ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 08:00

..Ska försöka lämna sängen så jag hinner göra mig klar innan vi ska fara, bär om en stund av till Skellefteå.. guuu såååå hääär ska shoppas!   Ha en bra dag! ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 00:49

Hoppar i säng och laddar för morgondagens äventyr!! :)   Godnatt! ...

Ovido - Quiz & Flashcards