Ronja Grahn

Alla inlägg under juni 2009

Av Ronja Grahn - 5 juni 2009 20:47

Heeeeeeeeeeeeeeeelg nu, gu så skönt. :)

På skolan idag har vi inte gjort så mycket, Det var en hos oss och pratade om linjer och vad man ska välja och poäng och sånt som är om gymnasie.

Sen såg vi en film, världens tråkigaste men ja.... xD

Så hade vi rast, efter rasten såg vi alla filmer som vi spelat in själv, haha. Så jävla bra alla vart. ^^

Sen lunch, efter lunchen pratade vi bara betyg med Karin sen fick vi fara hem, fast vart typ sist så vart kvar hela lektionen ändå.

Efter det var jag och gjorde några saker, sen gick jag till farfar. Samtidigt som det så kom Pappa och Farfar dit dom har hämtat orgeln som har vart hos oss. Efter det fika jag med dom. Sen for jag till dollar, efter dollar hem med bussen. :) Yay.

Har packat lite till imorgon ikväll, så allt är lastat och klart förutom Frille då.

Far tidigt imorgon vi 09.00 nån gång tror jag. :)

Men gu vad spännande det är, har ganksa hårda/svåra lopp, men vi ska visa va vi kan.. ;) hehe. Vi vinner!


Nu ska jag fortsätta se Talang, så hör jag att mamma och Moa kommer hem från Skellefteå nu. Dom har ju vart och shoppat idag. Få se då vad dom har köpt.


Ha d bra!

Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 4 juni 2009 22:30

Hela Torsdagen har kännts som en Onsdag idag, höll ju tillå med gå till fel lektion för det. Inte bra. ^^ Hehe. Det måst ju vart för att jag vart borta.

Dagen har vart som vanligt, Lång tråkig torsdag, ^^

Är jätte trött just nu.. Så ska snart gå upp och sova.

Det blev ett kort inlägg idag, men ska skriva mer imorgon. Lovar!


Puss och Kram /Ronja 

Av Ronja Grahn - 3 juni 2009 22:16

08.15 imorse for jag med buss till Boden. Va framme ca. 10.10, träffade Sara där då. Åså for vi och började kolla på nåra affärer vi hittade då en jätte fin tunika. Men inget mer. Så då körde vi över till Luleå och gick där.

Där träffade vi en kompis till Sara som följde med på stan, vi va kvar i Luleå till vid 16.00 nån gång. :)

Hittade jätte mycket fint som jag köpte. Och hittade till slut nå bra att ha på skolavslutningen också. Fast jag har två saker som jag kan ha så det är lite svårt.. Få se vad jag väljer.

Åkte hem med buss 16.35 så var jag hemma 18.30 typ.

Har haft så kul idag, så himla synd att tiden ska gå så fort.


Just nu sitter jag och är ganska så trött. Ska fortsätta städa garderoben sen sova.


Tack för en kanon dag Sara!

Kramar/Ronja

Av Ronja Grahn - 2 juni 2009 22:07

Tisdag idag då:


So - Genomgång om språk och sånt. :)

Eng/Svenska - Vi fick se Beck, brabra!

HK - Korv och makaroner.

Lunch

No - Kolla på smådjur från nybban, gu vad äckliga dom vaa, nästan så man int vill bada mer i sjön. ^^

Engelska - Låttextar, musik. :)


Det var skolan idag de, allt bara bra.

När jag kom hem med 4:a bussen så tog jag det bara lungt, läste lite, satt vid datorn m.m

Vid halv 6 så kom Jessica och Lotta och fråga om jag ville följa me och hälsa på Lady (Jessicas förra häst). Hon står lite innan Älvsbyn nån stans. ^^

Det var jätte kul att få se henne, sötis...<3

Tack för att jag fick följa. :))


När jag kom hem igen vid 20.00 någon gång så Körde jag en sväng med Hilda och sen longerade jag Frille. Gick bara bra de.


Imorgon har jag tagit ledigt från skolan, ska till Sara i Boden och shoppa. Det kommer bli super skoj. :)


Kramizar/Ronja


Av Ronja Grahn - 1 juni 2009 22:53

Första dagen på sista normala veckan i åttan idag. Hehe. :))

Känns gode bra, gu vad jag längtar till skolavslutningen. Dagen idag har vart gode lugn och bra. Har inte hänt så mycket speciellet.

På ridningen så hade vi hoppning idag, det var super skoj, hade Graphit han va så himla rolig att hoppa med. När jag red han sist så va han ridskolehäst och ny kommen på stallet, gu så han har utvecklas sen dess.

Men det var då så roligt att jag vet it va jag ska säga. ^^ :)


Ikväll har jag bara tagit det lungt. Sett lite tv och fikat.

Nu ska jag ducsha sen läsa och sova.

Imorgon är det normal dag på skolan, sen på Onsdag så har jag tagit ledigt. :) Ska berätta mer om det sen.


Grattis till Sara som fyller år idag. <3


Kramar/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards