Ronja Grahn

Direktlänk till inlägg 30 maj 2010

Då vet ni.. :)

Av Ronja Grahn - 30 maj 2010 10:30

jag har insett att: de finns många idioter
jag har lärt mig: att livet fan inte är lätt alla gånger
jag lyssnar på: musik
jag pratar: mycket
jag tycker om: dig
jag avskyr när folk: ljuger
min bästa vän är:.. har många
min första bästavän hette: Linnea
kärlek är: inte alltid lätt
bästa tiden i mitt liv var: ..oj, det finns många bästa stunder.
om jag fick en sak i hela världen: "han"
när jag lagar mat: är inte mamma hemma

den bästa känslan är: när saker blir precis som man vill.
jag är bäst på: allt
jag är sämst på: inget?

Jag kommer alltid att vara: den jag är
det finaste som finns är: barn
i sommar: ska jag ha förjävligt kul
sist jag verkligen grät var: i början av veckan, då jag fick veta sanningen.
när jag vill tänka går jag: ut på en promenad
min mobiltelefon är: svart
när jag vaknar på morgonen: är ja trött
innan jag går och lägger mej: ställer jag väckarklockan
just nu tänker jag på: vad jag tänker på
bebisar är: bland det finaste som finns
idag har jag: inte hunnit göra så mycket än.
ikväll ska jag: leva livet
imorgon kommer jag: vara trött
Jag vill verkligen: att allt ska bli lätt här i livet.

 
 
Ingen bild

Kajsa

30 maj 2010 13:52

Jag snor denna av dig! ;) då vet du :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 14:24

Precis 3 år, 2015(16) inlägg med 801 bilder och 363 kommentarer senare.. så avslutar jag nu denna blogg. Måste erkänna att det tar emot lite då jag gillar att ha allt i ett så att säga.. men det löser sig nog, får på något vis knyta ihop bloggarna ...

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 11:30

Hua, så kallt det är ute idag.. dock så blir luften himla frisk och härlig. Klär man sig rätt så är det väl helt okej! Har varit och gjort synundersökning på morgon, sen ätit frukost. Ska med Nils hem till han en sväng så han får packa.. sen så f...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 21:34

Har kommit hem från Skellefteå och hunnit med både packa upp, städa rummet, städa åt hamstrarna, duschat och fikat. Är helt slut nu, men har haft en kanon dag.. ska man shoppa så ska man shoppa i Skellefteå helt klart. Är alltid så himla nöjd då jag ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 08:00

..Ska försöka lämna sängen så jag hinner göra mig klar innan vi ska fara, bär om en stund av till Skellefteå.. guuu såååå hääär ska shoppas!   Ha en bra dag! ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 00:49

Hoppar i säng och laddar för morgondagens äventyr!! :)   Godnatt! ...

Ovido - Quiz & Flashcards