Ronja Grahn

Alla inlägg under augusti 2010

Av Ronja Grahn - 2 augusti 2010 13:45

HA! Jag vann.

Min syster är nog lika dålig förlorare som jag!

Haha, fick mig då ett gott skratt.

 

 

Nu regnar det också, passande för nu ska jag sova! :)

Av Ronja Grahn - 2 augusti 2010 13:10

Vaknade kvart i tolv imorse av att Isa gnällde, typiskt!

Nåja, var väl egentligen lika bra, fick ju ändå sova ganska så länge. :)

Sitter just nu och spelar kort med syster, ska göra det en stund till sen tänkte jag lägga mig och vila nån timme till. Känner mig inte så pigg.


Och vädret det är inte heller bra, blåser och är grått.

Visst är det ju tråkigt, men idag är jag lika glad ändå.. :)


Ska fara ut på lite ärenden sen också.


Tjofräääs!

Av Ronja Grahn - 1 augusti 2010 23:45

Det har verkligen varit en lyckad helg, är hur nöjd som helst. Och just nu riktigt glad.

Dock hur jävla trött som helst. Har inte fått sova mycket alls inatt. Så nu ska det bli så skönt så att krypa ner under täcket och sova, utan nån som ligger och sparkar på mig och utan nån som slänger iväg mina kuddar.

 

 

En annan sak då som de som läser det här säkert märkt, även andra. Från och med nu så sätter jag gästlösenord på bloggen.

På grund av speciella anledningar.

Egentligen är inte det vad jag vill, hatar det och tycker inte om de som har så heller. Förlorar självklart läsare på detta, men den smällen får jag ta.

 

För en stund så väljer jag vilka som ska läsa.  

 

Nu ska jag iallafall sova.

Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards