Ronja Grahn

Alla inlägg under augusti 2010

Av Ronja Grahn - 20 augusti 2010 12:35

Tur
Mycket av den tur som kommer till dig idag kan du påverka på ett sätt så att den blir mer ihållande. Nyckeln är din säkra intuition.
Hälsa
Du har gott om energi nu, men humöret tycks inte riktigt hänga med. Fysisk aktivitet kan pigga upp.
Ekonomi
Du har just nu mindre pengar än du tror. Vakta din ekonomi.
Arbete
Du känner dig tillfreds med arbetet och arbetsuppgifterna och har lust att jobba in en del. Då kan du ta det lugnt ett tag fram över.
Kärlek
Om du försöker få någons uppmärksamhet idag är det så gäller det att du är tydlig. Detta är speciellt viktigt om personen är en nära vän.
Relationer
Om någon du känner gör något som du tycker är grundläggande fel, bör du kanske fundera på vad som ligger bakom saken i fråga. Det kan vara något som tvingat personen till att agera.

Av Ronja Grahn - 20 augusti 2010 11:43

Vakna och allt var lika jävligt som för några timmar sen, om inte ännu värre.

Vad är det som är felet? Prata? Svara? Vem är du med? Eller är du rädd att säga nej?

 

Åå, jag blir så förbannad. Mår illa. Eller egntligen är jag ju inte förbannad. Ska sanningen fram så är jag bara grymt ledsen.

 

Sen satt jag just och läste en annan blogg, då börja jag bara må mer illa.

Denna person skrev ett ångest inlägg, om att skolan börjar på måndag, ny klass..osv.

Började då tänka, Varför har inte jag fått min klasslista? Jag vet ju fan inte ens vilken tid vi sammlas? Ska man ta förgivet att det är 08.20? Men det kan man väl inte heller göra?

Sen så längtar jag verkligen inte till dessa förbannade jävla "lära känna lekar" och "hej, jag heter.. jag gillar att... " Sånt tål jag inte!! Jag hatar det.

Men antagligen så lär det väl bli nå sånt helvete.

Vad gör du på fritiden? Ööö? Ja vad svara man bara på en sån fråga.

 

Just nu är det inte kul att leva, inte kul att heta Ronja Grahn

 

 

Ska stiga upp och äta frukost nu, sen så får vi väl se om benen bär eller om man blir liggande.

Vet iallfall vars jag vill ta mig. Måste bara vänta på besked.

Av Ronja Grahn - 20 augusti 2010 03:24

Är så upprörd just nu att jag egentilgen inte bör skriva. Eller jag vet inte vad jag ska säga. Förbannad, ledsen., besviken!

Många känslor på en gång som strömmar ut i tårar.


Blir alldeles för mycket och känns bara som jag vill kräkas.


Jag ska sova nu, försöka åtminstone. Sen vakna och hoppas att jag mår betydligt bättre. Och humöret har vänt.

Sen så vet jag precis vad jag ska göra!


Godnatt!

Av Ronja Grahn - 20 augusti 2010 00:55

 

Fem frågor om förhållanden


Är du singel? - Ja


Gillar du någon nu? - Att jag gör!


Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja


Har du varit kär i någon? - Ja?



 

Tio frågor om dig själv


 Ditt namn? - Ronja


När fyller du år? - 11 December


 


Vad har du på dig just nu? - bh,trosor och täcke ;)


Vilken årstid är bäst? -  Vinter!


Vad tycker du mest om hos dig själv? - Hmmm..!


Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Tillsammans med nån.




 

10 frågor om dina vänner


Vem vet allt om dig? - Finns ingen som vet allt..


Vem är roligast av dina vänner? - Alla är roliga


Vem är snyggast av dina vänner? - men..


Vem är mest partynisse? - Haha..


Vem är den du helst har filmkväll med? - Alla.


Vem av dina vänner är mest "evil" ? - ;)


Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - INGEN!




 

10 Frågor om din familj


Vem står dig närmast? - Typ syster.


Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ja


Vem är farligast i din familj? - Syster


Vem ser roligast ut i din familj? - Hahaha! Syster


Vem är coolast? - jag...?


Har ni något husdjur? - En hund, och en katt.


Vem har du mest gemensamt med? - Vet ej, mamma eller syrran?


Vem står för underhållningen? - JAG!




 

10 frågor om idag


Vad har du gjort? - AOP!


Har du varit glad idag? - Ja,oja!


Har du varit ledsen idag? - Nix


Har du gjort något bra idag? - Jag gör nå bra hela tiden.


Vad ska du göra nu? - Svara på nästa fråga, osv. Sen se film!


Har du gjort något dåligt idag? - Njaa..


Vad har du ätit idag? - Mat?


Har du duschat idag? - Ja


Är du trött nu? - Nej, inte det.


Vad händer imorgon? - Imorgon, hmm.. Det återstår att se!




 

Skolan


Går du i skolan? - Jo, men inte just nu.


Har du varit i skolan idag? - Nä, sommarlov några dagar till...




 

Telefon/Mobil


Vem ringde du senast? - Pappa


Vem ringde dig senast? - Nån som ringde dolt..


Vem sms:a till dig senast? - Hemliss;)


Vem sms:a du till senast? - Hemliss;)




 

Övrigt


Är du hungrig just nu? - Nej!


Vad är klockan nu? - 01:06


Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - bloggen




 

Familj


Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Två timmar sen kanske.


Hur länge sen var det du träffa din farsa? - Några dagar sen..




 

Musik


Lyssnar du på musik just nu? - Ja


I så fall, vilken låt för tillfället? - Love the way you lie


Vad gillar du för musik? - typ allt.




Kärlek


Har du kysst någon idag? - Nej


Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? -Ja


Har du ett förhållande? - Nej


När går gränsen vid otrohet? - puss?


Har du varit otrogen och om ja, varför? - Nej! 

 

Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - Verkligen inte


Är du romantisk? - hehe, fråga nån annan


Är du svårflörtad? - nja, beror ju som på.


Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ja.

 

Vad hette din första flickvän/pojkvän?- var väl typ i ettan? och sånt behöver jag inte ta här


Hur länge höll det? - en dag eller så? ;)


Har du nångång slagit någon? jao.!


Har du lekt med någons känslor? - Nej inte vad jag vet.

 


Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande.


Har du varit tillsammans med två samtidigt? - NEJ!


Är du en bra pojk/flickvän? - det hoppas jag.


Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Skulle ni gärna vilja veta va..


Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - Nej


Har du haft en KK? - Nej


Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Ingen aning.


Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - hahaha.. Nej nej!

tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej, inte det

Av Ronja Grahn - 20 augusti 2010 00:35

Filmen var faktiskt bra, mycket rolig! :)

 

Har just duschat och sitter och funderar på om det ska bli en till film ikväll kanske, är inte det minsta trött.



I love the way you lie

Av Ronja Grahn - 19 augusti 2010 20:54

Sammanfattar natten och dagen såhär: AOP,AOP!


Vaknade för en stund sen, somna en och en halv timme på soffan.

Det var härligt! En aning trött var man ju.

 

Snart blir det film, Did you hear about the morgans?

 

 

Av Ronja Grahn - 18 augusti 2010 19:16

Snart, snart så slutar nog Emma jobba.

Gu förbannat så tröttsammt det är att bara sitta och vänta.

Har varit ut med hundarna för nån timme sen.

 

Tror jag ska ta och diska åt henne, sen låna hennes plattång. Nå måste man ju fördriva tiden med.

Sen så har hennes hundar eller nån av dom pissat på mattan, men det får hon allt ta reda på själv ;)

 

Nä.

Ha en trevlig kväll alla läsare!

 

Puss & Kram

Av Ronja Grahn - 18 augusti 2010 16:27

Tar tillbaka det där om att det inte var varmt ute.

Tror det är varmaste dagen på länge.

 

La mig ute på balkongen och sola, råka somna och vakna full i svett. Äckligt som fan. Snörde kläderna i tvätten och bytte om till bikini så la jag mig där och vila en timme till.

 

NU blir det en snabb DUCSH, sen fara och ge små hundarna mat. :)

Ovido - Quiz & Flashcards