Ronja Grahn

Alla inlägg under maj 2010

Av Ronja Grahn - 11 maj 2010 23:34

Vart en låång promenad med Isa ikväll, jätte härligt var det ute!:)

Nu har jag just krypit ner under täcket ska lägga bort datorn nu och fortsätta se Scrubs. Sen sova.. Må morgondagen gå riktigt fort. Så vi få LEDIGT!

 

Godnatt allihopa, sov gott och dröm sött!

Av Ronja Grahn - 11 maj 2010 21:41

Hahaha, sitter i sängen och kikar lite på datan och syster ligger här brevid.. Hon har väldigt roligt.. Först skriver hon sms med min mobil sen skickar hon till sin egen och så svarar hon och skickar tillbaka. Och det är rent långa sms hon skriver.. haha. Fick mig då ett gott skratt. Men jag tror det roliga är att få skriva med min mobil.

Lite roar små eller vad man nu brukar säga..

 

Nu ska jag uuut!

Tjofräs!

Av Ronja Grahn - 11 maj 2010 18:50

     



Här får ni två bilder på lillasyster!

Älskar det puckot även om hon är som hon är.

Nu ska jag ta och laga middag, hon beställde köttbullar och makaroner innan hon for på träning. Så ska ta och fixa det nu, så är det klart då hon kommer hem. Jobbar mamma så är det bara ställa upp.

 

Känner mig SNÄLL! och GLAD!




Av Ronja Grahn - 11 maj 2010 18:30

Dagens låt: Kom änglar - Lars Winnerbäck

Dagens frisyr: Utsläppt & uppsatt
Dagens smink: mascara
Dagens klädsel: Mjukis
Dagens planer: facebook:a,laga mat,plugga,träna,promis
Dagens vill ha: SOMMAR LOOV!
Dagens saknad: Emmis
Dagens dryck: äckel juice
Dagens tråkigaste: Kemi lektion
Dagens finaste: -
Dagens kram: :')
Dagens humör: ledsen,irriterad,galen,glad.. humörsvängningar med andra ord
Dagens mående: Bra
Dagens borde: facebook:a ;)
Dagens parfym: Puma
Dagens bästa: att teknik provet gick så jävla bra med tanke på att jag inte pluggat
Dagens sämsta: Att ute gympan vart inne
Dagens sysselsättning: Skolan
Dagens materiella vill ha: Godis!
Dagens längtan: Loooov

Dagens fundering: Om en dödsdömd kannibal som till sista måltiden önskar sig en kines - verkligen får en???

Ddagens middag: Köttbullar och makaroner
Dagens kärlek: Hemliss
Dagens skratt: Hahahaha!

Dagens tanke: För många för att kunna säga bara en sådär..
Dagens irritationsobjekt: Hundfan, disken
Dagens smycke: Halsband
Dagens just nu: Ja, just nu så svarar jag på denna fråga, iväntan att få bli klar och återgå till facebook.;)
Dagens önskan: "Att allt kan bli som förr mellan vi"

Av Ronja Grahn - 11 maj 2010 15:45

Tisdag idag då som började med ett teknik -prov, gick riktigt bra faktiskt.. trots att jag inte pluggat nå. Sen Engelska lektion, efter det kemi med praktiskt prov.. Gick inte riktigt så bra.. hahaha! Menmen.. ;)

Sen då så vare musik,lunch, so och idrott. På idrotten idag hade jag och Linnea vår elevledda lektion. Haha, gick ju faktiskt ganska bra. Vart bara lite panik i att göra om planeringen, vi hade ju tänkt vara ute men då glömmde vi ju helt bort att säga det imåndags. så.. Men det ordna sig. Då vet ni det!

 

  

Nu ska jag ut en sväng med Isa sen skicka iväg några viktiga mail.

 

 

Av Ronja Grahn - 11 maj 2010 15:42

  


Nu så.. Får bli denna "toppbild" ett tag nu, hur länge vet man aldrig!;)

Av Ronja Grahn - 10 maj 2010 22:49

Sammanfattar dagen kort nu, 4 lektioner före lunch sen va alla tjejer på teater på medan, 2 tim efter det fick vi sluta. For på intersport och köpte ett par byxor där, sen andra ärenden och hem till Granbo.

Syster fyller år idag, Grattis Mooo! Så hon har haft släkten här och bjudit på fika.

Senare ikväll tog jag tag i träningen ett pilates pass sen jogging tur..

Dusch på det och nu sitter jag här.

Ska krypa ner under täcket nu..

   

   

Har fan inte ord som kan beskriva hur ledsen jag är.. Du va det finaste!

Av Ronja Grahn - 10 maj 2010 01:14

Nu ska jag stänga av datorn och hoppa i säng!

Måste typ upp tidigt imorgon för att syster ville så hemskt gärna ha frukost på sängen, hon fyller ju år imorgon så lite snäll kan jag väl vara. :)

GodNatt och Sov Gott!

Ovido - Quiz & Flashcards